Časté dotazy

Zde máte možnost prohlédnout si časté dotazy našich zákazníků.

Pokud zde nenajdete co potřebujete, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.

Obecné dotazy

Proč si vybrat Sevencall?
Sevencall mobilní virtuální operátor nabízí levné volání bez závazků do všech sítí v ČR. Neplatíte u nás žádné vstupní poplatky a vše budete mít pod kontrolou ve svém zákaznickém účtu.

Jaké je pokrytí signálem?
Pokrytí je totožné jako v síti Vodafone.

Jak je to s mobilním internetem?
Ke každému tarifu si můžete objednat v naší Samoobsluze balíček dat na měsíc. Můžete si také objednat balíček dat na 24 hodin, který se automaticky aktivuje prvním připojením.

Mohu si přinést své mobilní číslo a kolik to stojí?
Ano, své číslo si můžete přenést od kteréhokoli operátora v ČR ZDARMA. Požádejte svého opouštěného poskytovatele služeb o přenosový kód (ČVOP), který zadáte do našeho objednávkového formuláře, ostatní už zařídíme my.

Mohu mít pod jedním účtem více čísel?
Ano, můžete mít více čísel na jednom účtu, pro každé číslo si lze nastavit vlastní tarif.

Objednání služeb

Jakou SIM kartu dostanu?
Od nás obdržíte univerzální mini, micro SIM. Kartu Vám pošleme nejdéle do 7 pracovních dnů od objednání služby.

Jaké jsou zřizovací poplatky?
U nás žádné zřizovací poplatky neplatíte.

Jaké jsou závazky?
S námi je vše bez závazků, výpovědní lhůta činí jeden měsíc.

Aktivace služeb

Obdržel jsem SIM kartu s novým telefonním číslem, co dále?
Po doručení SIM karty odešlete přiložený aktivační kód na náš e-mail info@7call.cz nebo kontaktujte naši zákaznickou linku +420 777 485 485, následně Vám SIM kartu aktivujeme. Poté zadejte PIN, který naleznete na SIM kartě, a potvrďte.

Obdržel jsem SIM kartu, na kterou přenáším své číslo, co dále?
Telefonní číslo bude přeneseno na novou SIM kartu ve stanovený den portace. Přenos běžně probíhá mezi 01.00 – 04.00 hodinou. Vložte do mobilního zařízení novou SIM kartu, která by po zadání PINU měla být již aktivní.

Vyúčtování služeb

Kdy obdržím fakturu?
Vyúčtování obdržíte do 15. dne následujícího měsíce po zúčtovacím období na e-mail uvedený ve smlouvě zdarma. Pokud jste zvolili písemné zasílání vyúčtování, tak poštovní zásilkou na adresu uvedenou ve smlouvě. Písemné vyúčtování je zpoplatněno 25 Kč s DPH.

Jakým způsobem zaplatím za služby?
Platby je možné provádět v hotovosti přímo na zákaznickém centru, příkazem z bankovního účtu, poštovní složenkou typu A nebo inkasem z Vašeho účtu.

Využívání služeb

Mohu v průběhu času změnit tarif?
Ano, změna je možná vždy k 1. dni následujícího měsíce. Změna není zpoplatněna.

Jak zablokuji SIM kartu při ztrátě telefonu?
Je potřeba kontaktovat naši zákaznickou linku, kde SIM kartu zablokujeme nebo poslat na číslo +420 777 485 485 SMS ve tvaru BLOKACE-VAŠE ČÍSLO-HESLO.

Jak se přihlásím do Samoobsluhy?
Na internetových stránkách v sekci Samoobsluha. Přihlášení se provádí prozvoněním servisního čísla 910 30 30 60 nebo pomocí hesla.

Je ve výchozím nastavení SIM aktivován roaming?
NE, o tuto službu si musíte zažádat písemně na našem e-mailu info@7call.cz.

Jsou ve výchozím nastavení SIM aktivovány Premium SMS a DMS?
Ne, o tyto služby si musíte zažádat písemně na náš e-mail info@7call.cz.

Volací limity

Co je volací limit?
Měsíční limit na služby je maximální možná výše útraty v daném měsíci. Při překročení tohoto limitu budou poskytované služby pozastaveny.

Jaký budu mít limit na volání?
Limit se nastavuje při podpisu smlouvy, max. výše limitu je stanovena na 2000 Kč s DPH. Pokud vyčerpáte více jak 90% limitu, budete upozorněni SMS zprávou. Pro tarif Volej FÉR a Volej NEJ je volací limit 300 Kč, pro tarif Volej NAMAX a NAMAX plus je volací limit 600 Kč.

Jakým způsobem navýším volací limit v průběhu zúčtovacího období?
Pokud budete potřebovat navýšit svůj limit, kontaktujte naši zákaznickou linku +420 777 485 485 nebo napište svůj požadavek na náš e-mail info@7call.cz. Pro navýšení limitu můžeme požadovat volací jistinu.