Přenesení čísla

Co potřebujete k přenosu čísla

Přenesení telefonního čísla k naší společnosti je ZDARMA. Neplatíte u nás žádný aktivační poplatek nebo poplatek za novou SIM. Zřízení služby u nás je úplně ZDARMA. Pokud chcete přenést své mobilní číslo, postupujte podle těchto pokynů nebo zavolejte na naši zákaznickou linku. Číslo lze portovat z/do jakékoliv mobilní sítě v ČR. Přenos čísla se od 1.9.2013 zkrátil a neměl by trvat déle než 4 dny.

1. Pokud nemáte předplacené služby, vyrovnejte veškeré své závazky u opouštěného operátora.
2. Kontaktujte svého původního operátora s žádostí o přenesení čísla, které k nám chcete přenést.
3. Opouštěný operátor Vám sdělí ČVOP – čtrnáctimístné číslo výpovědi.
4. Pošlete nám objednávku nové služby, do objednávkového formuláře zadejte ČVOP.
5. S ČVOP posíláme objednávku na přenos čísla opouštěnému operátorovi, který musí provést autorizaci požadavku do 2 dnů.
6. Mezitím už je možné si u nás na prodejně vyzvednout SIM kartu, případně ji zašleme na danou adresu.

Následuje zapsání čísla do Centrální databáze přenesených čísel, další den je číslo aktivní v naší síti.
V den portace může nastat krátké přerušení služby, způsobené odpojením od současného poskytovatele a připojením do naší sítě. Přenos čísla běžně probíhá mezi 01.00 – 04.00 hodinou.

ČVOP – číslo výpovědi opuštěného poskytovatele
O2 a Bleskmobil: Ze svého stávajícího čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK* na číslo 999 111. Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP.
T-Mobile: Zavolejte na infolinku 603 603 603 (nebo 4603) a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP.
Vodafone: Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut obdržíte SMS zprávu se svým ČVOP.

* – kód PUK naleznete na své plastové kartě, ze které jste vyndali SIM kartu, pokud ji nemáte, zavolejte na 800 330 076.