Reklamační řád

Nahlédněte do kompletního znění našeho reklamačního řádu.

V této sekci naleznete informace týkající se uplatňování reklamací na služby a zboží, rozsahu odpovědnosti za případné vady a lhůty pro vyřizování reklamací.

Vyřízení reklamace telefonickým způsobem:

Kontaktujte naši zákaznickou linku +420 777 485 485, kde se pokusíme ihned vyřešit daný problém. Závažnější případy pak nejpozději do třiceti dnů.

Vyřízení reklamace písemným způsobem:

Zašlete písemnou reklamaci na adresu zákaznického centra: Husovo nám. 2988, 390 02 Tábor. Reklamace musí obsahovat identifikaci účastníka, číslo smlouvy, předmět reklamace a přesný popis reklamované události. Reklamace bude vyřízena do třiceti dnů.

Soubory ke stažení

28-74x60Reklamační řád

Sevencall s platností od 1.1.2014.

 

28-74x60Odstoupení od smlouvy

Sevencall s platností od 1.1.2014.